Blog

Chlad ve sportu

Pro moderní společnost je typický nedostatek přirozených stimulujících vlivů. Přitom právě tepelné stimuly mohou hrát důležitou roli v našem životě.

Spánek je všechno

Nejnovější studie v oblasti spánku, konkrétní tipy a rady, které vám mohou pomoci zkvalitnit spánek a kvalitu vašeho života.

7 top účinků meditace

Meditace a její účinky se dají nyní změřit. Jaký je vědecký pohled na meditaci, přínosy meditace a zásady, jak začít meditovat se dočtete v tomto článku.

Dýchání a psychika

Správné dýchání výrazně ovlivňuje sportovní výkony, naši psychiku, stejně jako kvalitu našeho života.

9 kroků, jak se dostat do flow

Konkrétní hacky krok za krokem, jak okamžitě změníte biochemické nastavení Vašeho těla a připravíte svou mysl na vrcholný výkon.

8 hacků jak být šťastnější

Sex, studená sprcha, vůně nebo muzika? 8 způsobů, jak hacknout své štěstí.

Sport a meditace

Meditace ve sportu již nějákou dobou není tabu. Jak může správná meditace zvýšit váš výkon a zlepšit vaše biochemické nastavení těla?

Hacker z Finska

Finský rozhodčí Jaromír Ryška nejen o bruslení, ale i výchově a stylu práce s hokejisty ve Finsku.

Termogeneze chladem: Experiment s mnichy

Mniši v tomto ohromujícím experimentu dokazují, jak se díky technice Tummo dostanou do stavu hluboké meditace a mění lidskou fyziologii.

Zdravé tuky ve sportu

Zdravé tuky jsou ve sportu neustále opomíjený základ. Které jsou ty správné?

Hnědý tuk

Při narození máme hnědý tuk všichni. Jak hnědý tuk neztratit a naopak ho navyšovat?

Strava dnešního sportovce

Strava může zvýšit Váš sportovní výkon až o 30%! Proč ale naprostá většina sportovců nehledí na tak důležitou stránku, jakou výživa bezesporu je?

Hladový vlk nejlépe loví

Proč je metabolická flexibilita ve sportu tak důležitá a můžeme ji navýšit?

Komfortní zóna

Úspěch se skrývá za hranou komfortu. Hack your limits je o překonávání vlastních limitů

Evoluce stravování

Zkoumáním stravovacích návyků našich předků můžeme lépe pochopit jejich schopnost adaptace, potažmo naše současné stravovací konvence.

Jaká je dieta mistrů světa?

Úspěch týmu All Blacks tvoří z velké části strava. Jak se tihle borci stravují?

4 zásady mistrů světa

Lidskost a pokora aneb tradice, které dělají ve sportu divy. Krásným příkladem je rugby. Speciálně novozélandský ragbyový tým.

Leptin – řídicí hormon, který řídí vše

Má vliv na sportovní výkon a způsobuje pocit euforie při sportu. Že ho neznáte? Tak čtěte dále a budete překvapeni.

Jak naplno využít svůj metabolický potenciál?

Závěry metabolických studií prakticky otestovány na mém těle. Jak to dopadlo?

Metabolická flexibilita

1,9 km plavání, 90 km na kole a 21 km běhu - bez sacharidů, po 18h hladovění.

Gely ve sportu

Jaké gely jsou nejvhodnější během sportovního výkonu?

Experiment vegetariánství ve sportu

Vegetarián, vytrvalostní běžec a kulturista v jednom? Experiment Vítka Schlesingera.

Kofein, guarana, taurin a další stimulanty používané ve sportu

Přehledný seznam nejběžnějších přísad energetických nápojů a jejich vliv na lidský organismus.

Ghí ve stravě sportovce

Ghí neboli přepuštěné máslo se rychle mění na energii a je skvělou alternativou tuku nejen ve sportovní výživě!